canwefastforwardtogodownonme ; -

för sent egentligen, men det är nu som tankarna sätter igång, och det är egentligen inte speciellt bra. ikväll cyklade jag till sofia hedlund i bergsbyn (tog förövrigt 30 minuter, från mobacken) där karolina också befann sig. jag hann se ungefär en halv film, och sen pratade vi bara om sånt som ventlierade själen en smula. nu är jag bara trött. min katt ligger och sover i mitt knä, och just nu är det det bästa jag vet.

sen så har jag så mycket agg, mot den sortens människor. jag är arg. lite ledsen. en gnutta besvikelse finns. och framförallt trött. de förstnämnda känslorna beror främst på det sistnämnda. när jag började skriva det här hade jag i åtanke att förklara exakt vad jag tänkte på, men acknej, det gick inte alls lika långt som tänkt.

mozart drömmer. det rycker i hela kroppen. förmodligen jagar han någonting, kanske en mus. vad annars drömmer katter om egentligen? jag vet inte om ni dömer mig nu. egentligen är jag ganska munter, om jag inte är trött. jag undrar om bitterheten kommer med åren bara. all in favour of sleeping? ay!



var hittar man så vackra män egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0