causeI'mhavingagoodtime ; -

igår var jag på min första personalfest. det var tysken som bjudit ut sina "medhjälpare" till hans fantastiska stuga på piratvägen nära bjässviken. en sak med tysken är att han verkligen ska ha det bästa av det bästa när det gäller ting. för det första, så möttes vi av ett vackert hus som låg bredvid vattnet, vindstilla på solsidan, och blåsigt på bryggan. vem skulle INTE vilja bo där? och vad har mannen också gjort? JO, hyrt en vattenskoter, så ladies and gentlemen, det är precis lika roligt som man tänker sig att köra en sån där grej.

så vi solar, har oss, dricker öl och cider, och tillslut är det middagstid. vad bjuder kocken på? känguru, och det är inget skämt. jag vet inte ens vad jag ska säga om resten av kvällen. det var en underbar dag, med gott sällskap, goda ting och mycket tacksamhet.

65 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0