Icanalwaysgetyoudown ; -

innan jag börjar prata om hur underbar gårdagkvällen egentligen var så är detta en viktig fakta; jobbar fr.o.m i  förrgår på ett känt ställe i stan som säljer förstklassiga mackor. vet inte om du har hört talats om det förr. missta det inte för subland som ligger i piteå bara. mer säger jag inte.

sådär; gårdagkvällen i degerbygården och sen olles var awesome, går nästan inte att beskriva med ord. det blev en riktigt kewl sammandragning av folk (och anledningen till att jag använde ordet 'kewl' var för att det kändes så rätt) och det kunde egentligen inte gå fel. en viss hhhenrik hhhansson (som man säger på brännan) snapped some pictures på tillställningen. väntar med spänning tror jag nog. mer av the scoop får ni inte. det var awesome, igen, dock.

sådär, frukost nu, börjar på 50...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0