I'mdamnedifIdoya ; -

såsom den här bloggen ser ut nu så skulle det lika gärna kunna vara en himla twitter. det består bara av bilder, några enstaka ord här och där, och jag känner inte entusiasmen. så ska vi ta en snabbresumé av den senaste tiden?

jag har...
  • haft en sjukt bra kväll/natt/dag i piteå med underbara personer. tack marcus för att vi fick sova hos dig. 
  • hängt hemma hos jonatan, och försökt komma på någon minnesvärd melodi till en snygg ackordsföljd. även text. svårt.
  • (kommer inte ens ihåg själv vad jag gjort....)
  • sagt hej då till erik engberg. kvällen han hade avskedspartyt kändes det vemodigt. dagen efter då det var eye 2 eye kändes det så mycket bättre.
  • druckit vin tillsammans med min padre + fru till maten.
  • myst med syster, spanjor och två underbara barn i deras nya lägenhet i umedalen.
  • spelat golf med pappa! gjorde det ultimata misslyckandet genom att släppa taget om klubban när jag svingat. pinsamt...
  • träffat tomas första gången sen PDOL, och det var awesome.
  • jobbat 3 dagar på travet. dag 1 och 2 stod jag inte ut med flugorna. dag 3 spenderade jag med en flugsmälla i handen. 14 dog. läs om det i morgondagens norra västerbotten.
  • suttit med karolina och anna på en altan i renholmen och pratat tills solen gick upp igen. ett glas vin där med. inte helt fel.
  • stekt en hel dag, fått tillbaka färgen lite, samt ätit på lanternan i byske och gått i det varma havsvattnet. magiskt.
  • ÖVNINGSKÖRT MED MAMMA. jag är visst en naturbegåvning, och det kommer bli kul att köra bil faktiskt.
  • tagit min suntan-oskuld. det var inte lika dangerous som jag tänkte mig.
  • glidigt nerför även med 4 härliga brudar, i underbar kvällsvärme och vacker sol. 
  • lyssnat på all time low's nya album 'nothing personal' 3 gånger i rad under de senaste timmarna. UNDERBART.
det här har tagit alldeles för lång tid. jag är trött. skriver fel hela tiden, och kommer förmodligen hitta tusenmiljoner stavfel imorgon när jag läser om det här. men i alla fall. jag älskar alla mina vänner, sommaren är snart slut och den kunde inte ha blivit bättre. det är ni som gör den. snart blir det ett tribute-inlägg, jag känner det på mig. i helgen hälsar tomas på. och nu ska jag sova. snart. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vilken rolig/härlig läsning! :D

Mis i natten med er :*

2009-08-04 @ 16:35:43
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0