repetitionrepetitionrepetition ; -

Jag har insett att min senaste kyss: fick mig att må bra.
Jag pratar: när jag har något att säga.
Jag avskyr när folk: inte ger lika mycket av sig själva som de tar av andra.
Min(a) bästa vän(ner) är: det bästa av det bästa.
Min första vän heter: axel.
Kärlek är: något sällsynt.
När jag borstar tänderna: så känns det bra.
När jag lagar mat: känner jag mig vuxen.
Jag tänder på: små detaljer som gör stor skillnad.
Jag är rädd för: den där äckliga bruden i exorcisten.
Den värsta känslan är: att vara helt nollställd.
Den bästa känslan är: den när man inte vill ändra på någonting i tillvaron.
Jag är bäst på: att härma dialekter (lite i alla fall.)
Jag är sämst på: att föra debatt.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en himla katt.
Min mobiltelefon är: helt okej.
När jag vaknar på morgonen: kollar jag på mobilen.
Just nu tänker jag på att: att billie joe sjunger så sjukt bra.
Bebisar är: underbara när de inte spyr på en.

och vad var det här bra för? det vet inte jag heller.
återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0