butI'mtooyoungtodie ; -

borde man börja sammanfatta år 2009 snart? det känns som om att det nyss började egentligen. det känns som att det nyss var första januari och jag, carro, simon och bobban satt i carros kök och åt kladdkaka till frukost, den ena mer sliten än den andra. det känns som igår vi tog studenten. det känns som igår vi upplevde den bästa sommaren någonsin. och det känns nästan som igår vi såg green day live i stockholm. det känns som om att jag har haft ett väldigt betydelsefullt år för mitt eget bästa. jag har lärt känna så mycket nya vänner, och jag har lärt känna gamla vänner mycket bättre, och jag har varit tvungen att släppa taget om några. jag har framförallt lärt känna mig själv bättre, och på något sätt blivit den person som jag kommer vara resten av livet. har ni funnit er själva i år?

men ja, än är inte 2009 slut, och snart börjar ett nytt decennium, och det känns sjukt att tänka över vad som kommer hända under det. 00-09 gick bestod bara av skola. 10-19 kommer bestå av att sätta så många fotspår som möjligt ute i världen och kanske till slut hitta den man ska spendera resten av livet med. sjukt? you tell me.

tillbaka till verkligheten nu. sofia hedlund har tagit ett extra kliv och flyttat till en lägenhet nära centrum, och ikväll blir det inflyttningsmys efter jobbet. jag längtar som tusan.


Kommentarer
Postat av: jonatan

skål 2009, and many more to come :)

2009-12-15 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0