butthat'showit'sgonnabe ; -

HAHAHA alltså vissa bilder är så otroligt roliga att jag bara vill skratta rakt ut. vad hände... majoriteten av bilderna är suddiga, whatever. det var i alla fall en himla kul kväll, men övriga världen kan bara få smakprov.


så skål för det. nu är det egentligen musik i advent på atorp, där jag tror jag skulle vara. men jag vet inte, jag har gått tillbaka några snäpp. det är som om jag vill försvinna ett tag och komma tillbaka när det känns rätt igen. som om att jag vill sova, och vakna när det slutar kännas konstigt att se folk i ögonen med dåligt samvete över något. näe, konstig helg, konstig kväll. jag har lust att byta bort mitt pass på onsdag och fara till umeå och vara där resten av veckan, bara för att jag skulle kunna. eller så kan så någon vänlig själ ba komma hit.

Kommentarer
Postat av: Karro

Tänkte att jag skulle hört av mig ang. musik i advent, men det blev så mycket och jag tänkte att om du hade velat så hade du ju kunnat höra av dig osv... Hoppas att det inte är några hard feelings!

2009-12-06 @ 21:57:24
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0