detfinasomengånghänt ; -

den bästa födelsedagspresenten. ja ni hörde rätt. när axel fyllde hade jag pratat med min vän simon om en "gitarrlektion" som han skulle hålla med min bror under jullovet. axel älskar att spela gitarr, och varje gång han har kommit hem från en konsert där simon har dragit något fett gitarrsolo så har han varit helt i gasen och pratat om att lära sig skalor och hela köret.

axel blev iallafall glad överlycklig av presenten. och jag var nöjd, för jag menar, det skulle gynna honom, hoppas jag iallafall.

så, nu har axel gett mig i present att... vi ska umgås med varandra. förstå att det är något som vi aldrig har gjort. vi må ha en väldigt fin bror/syster-relation, och en ännu finare som har växt till sig under några veckor, men vi har aldrig verkligen varit med varandra. så, jag får bestämma allt, när, vad vi gör och hur det görs. han bjuder. jag funderar på något vanligt, som bio, se något som passar oss båda. men jag längtar, för jag vill verkligen umgås med min bror. min finaste lillebror. åhhhhh.

iallafall, nu far jag till umeå, har en fikadate med sneakattack inplanerad, såsom mys med pappa, syster och minispanjorerna. så nu måste jag springa, farmor har något problem med datorn som måste lösas också. harehoj och vi ses i sinom tid.

Kommentarer
Postat av: caree

NAAW!! vilken himla bra födelsedag du fick, låter det som!

2009-12-10 @ 13:48:10
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0