Godgavemestyleandgavemegrace ; -

jag går igenom dagen och inser att det har varit en bra dag. en bra dag helt enkelt. jag blir varm i hjärtat när folk finner det i sig sälva att säga det enkla ordet "grattis" och ibland något mer utförligt, kanske för att man minns det, kanske för att man såg det på facebook, men att man för en sekund bara tänkte på mig. fina personer.

när vi skulle lämna min systers lägenhet ikväll så bad jag om en puss från carmen. jag fick en hel sjö, så otroligt blöt var den. jag fick en puss och en kram av kike också. när jag skulle släppa mumlade han hastigt "jaälskardig". pappa hörde det också. han är ibland en sån rolig unge. pappas köttfärssås till middag var ingen hit. kike började med att säga "det är äckligt" och fortsatte med "jag älskar inte detta". en liten spanjor.

så tack för i år, och ses nästa. då fyller jag år på en fredag och vi kommer verkligen ha skäl till att fira, det gäller alla fyllda år 1990. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0