I'dlikeotmakemyselfbelieve ; -

men hej, har ni saknat mig? gosh, så mycket gjort under så få dagar. därför ska jag nu ge mig på en punktlista, för det blir lättare så.
jag har alltså;
  • spenderat en julafton i umeå.
  • ätit ett svenskt/kroatiskt julbord.
  • druckit appletini och ätit välsignat bröd.
  • hittat nöten.
  • fått köksartiklar i mängder i julklapp.
  • sett en ofärdig dokumentär om en HIV-smittat kvinna som satt i fängelse i två år efter att hemlighållt sin sjukdom för man och barn i fyra år.
  • gått på midnattsmässa i stadskyrkan.
  • ätit julbord #2 hos kusinerna i skell.
  • kammat hem två ansikstmasker, tomtebloss och två braständare i den årliga julklappskampen.
  • jobbat ett härligt nattpass på subban.
  • tvingat upp mig själv alldeles för tidigt för att gå på mellandagsrean.
  • hittat asfräscha kläder och smycken på gina tricot för halva priset!
  • använt lösögonfransar för första gången någonsin, och jag säger bara att det känns som en hit.
  • varit på en asmysig middag/förfest i sofiahed's lägenhet, men fina människor.
  • crashat en förfest hos nicke åström, där det var en härlig skara människor också.
  • känt att fulla människor är så jobbiga att göra med när man själv är i nyktert tillstånd.
  • träffat kinesen jonatan med tillkommande musche och skäggstubb!
  • dansat och sjungit "ra-ra-rahahaha-rama-ramama-gaga-olala!"
  • äntligen blivit presenterad för anna's kim på riktigt!
  • varit nöjd med mig själv.
  • jobbat ett KAOTISKT nattpass på subway, med kunder ut till dörren, och som aldrig slutade komma in.
  • tacklat ner ollebull utan mening.
  • sovit ca 4,5 timmar och tvingat upp mig själv klockan elva igen.
  • träffat jonas på waynes och tagit igen lite välbehövd tid med honom!
som ni ser så ligger väldigt mycket på plussidan, nästan inget på minussidan. det enda nu är väl att denna snö som viner ner över skellefteå tar kål på mig. vill bara att det ska sluta. denna kväll ska spenderas i hemmet har jag bestämt.


bild från marcus' blogg,
inte för att mina länkningar ger lika mycket besökare som gaybloggen's gör, men ändååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0