I'vebeentothedentistathousandtimes ; -









fin, trevlig, rolig kväll med en härlig skara människor. på morgonen skyndade jag mig in till stan för att få en snabb glimt av erik engberg som anlände till busstationen fyrtio minuter efter utsatt tid. det var härligt iallafall. sen så bytte jag och sofiagumman julklappar, och jag fick en bok, tema vampyrer och kärlek, vilket är perfekt inför min långa resa till kina i februari! tack plömsi.

fyra timmars jobb imorgon, och sen bär det av till umeå. jag ser ändå fram emot det. vi kusiner har ändå växt upp nu, inga småbarn denna jul dvs. vi ska bara umgås, drick julmust, vin och trivas i sällskapet. och god jul på er som jag inte har hunnit säga det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0