youknowyoumakemebreakout ; -

den här veckan kommer bli betydligt mer händelserik än vad jag har insett än. jag tror det är dags för en punktlista;
  • tisdag; julklappsbyte med sofia, engberg kommer hem och förmodligen ska jag ta en tripp hem till karro.
  • onsdag; dan före dopparedan. så fort jag har stämplat ut från subway klockan 16 så ska jag och min bror sätta oss på en buss 16.15 till umeå.
  • torsdag; JULAFTON I UMEÅ. det brukar bli som det blir.
  • fredag; julklappsleken hemma hos kusinerna på mobacken, hat over hills spelar på olles och jag börjar jobba klockan 01.00.
  • lördag; middag hos sofiahed, tidig utgång på station (TRÄFFA LOVED ONES) och slutligen stämpla in 01.00 på subway inför en hektisk natt.
  • söndag; andas? jonas? ingen vet än.
men ja, nu ska det få flyta på. och jag och karolina verkar vara likasinnade när det gäller nyårs. skulle ju vara ball om det blev av, jaoooo. aja, vill inte sitta här. vi hörs? svar ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0