howcanIdecidewhat'sright ; -

jag insåg just hur OTROLIGT rolig den här terminen kommer att bli ändå. men det som ligger närmast gav mig en riktig boost. runt 4 ringde maja igår, var helt lyrisk, hade pratat med ellen, och nästan skrek i mitt öra "vi måste fara till stockholm i helgen!!" sagt och gjort. flygbiljetterna är bokade, vi ska bo på hennes skola och allt kommer lösa sig perfekt.

jag har inte träffat ellen sen påsklovet i ettan. och hon har blivit en dryg stockholmare sen dess. men... älskar henne som ändå :')


pumpkin, du kommer alltid se ut sådär i mina ögon!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va, har jag?! Neej, jag hoppas att du har fel :P

2009-02-03 @ 15:05:34
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0