intothetunneloflove ; -

vår lärare skickade ett mail på firstclass idag. hon varnade om att det förmodligen skulle komma tårar. jag trodde verkligen att jag skulle stå emot det. MEN, jag hade fel. det var faktiskt sjukt gripande, rörande och inte minst sagt vackert;

En dag frågar en son sin far: ”Pappa, springer du en maraton med mig?”

Fadern svarar: ”ja” och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: ”Pappa, springer du en till maraton med mig?” och fadern svarar igen ”ja, min son”.

En dag frågar sonen sin far: ”Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?” (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och fadern svarar igen ”Ja”…

Och här kommer videon till denna historia:


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj! ,...wow! Lost for words. Tårarna kom ikapp!

2009-02-19 @ 22:29:43
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0