it'snotacryyoucanhearatnight ; -

jag kan inte dra mig till att öppna den förbannade samhällsboken och läsa om internationell politik. vad jag mer borde göra är att göra klart om tolkien, för jag är ytterst fundersam vilken dag jag hade skrivit upp mig på för att redovisa...

MEN =) kläderna för övermorgondagens konsert är utvalda och nu längtar vi till schlageryran i skellefteå. lärarna är ytterst luddiga, med frågetecken kring hemliga artister och biljetter som man luras med.

men nä, kanske skulle det vara smartast att slå upp den himla forum-boken på sidan 250 och bara dyka ner i faktan.
det här är förövrigt en av mina zöta läsare, som showar loss i vildens kavaj. eller, läsare och läsare, han utnyttjar mig och mitt länkande till alla andra bloggar han följer dagligen, han och ogge. men truth is; jag älskar er ändå.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag som vill se schlagerkonse! Tror inte man kan ta ledigt från currrlingtränarrollen, annars så jiiiklar! :)

2009-02-09 @ 23:20:39
URL: http://linderborg.blogspot.com
Postat av: the bitchml33t

jag är sekkzig :) <3 u 2

2009-02-11 @ 23:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0