seemerideonthebackofanelephant ; -


vad jag insåg nyligen gör mig lite sorgsen, men det kanske är bäst för min egen skull. jag vill inte vara beroende av någon som inte är beroende av mig. jag behöver en kompromiss. jag ville vara förstahandsval / 'komma på samma plats' för en gångs skull, men det gick inte. jag behöver erkännande om och om igen. så jag väntar ett år, och ser var jag befinner mig. vad jag är kapabel till. jag gillar ändå tanken att gwen och sammy testar livet tillsammans. kanske. vi får se.

nu kom anna, min pumla. vi ska på ica för jag behöver någon osannorligt. sen ska anna färga sitt hår, och vi får se vad kvällen har i åtanke. hejdå. min mobil är igång. sandra, om du hamnar i knipa så vet du vem du ska ringa. puss.

Kommentarer
Postat av: emelie

ska vi slåss om saken :D :D?!

2009-02-28 @ 21:54:00
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0