thoughtswayuptoheavysounds ; -

det är en dag som den här man förbannar i stort sett allt! kanske förutom att nibelungs ÄNTLIGEN är färdignerladdat och jag kan spendera den här himla torsdagkvällen med att inte göra NÅGONTING. just det, inget jazzcafé bestämde jag mig för. vädret och antalet behövda timmar sömn säger emot.

och nu har jag suttit FÖR länge och försökt hitta en lite sådär rolig gammal minnesvärd bild, men jag kan verkligen inte komma över någon och tänka; 'JA, den lägger jag ut i bloggen'.

vänta, nu fann jag en, jag tror jag drar en "karolina";

den döptes till 'arbetar på det'. 2004 tror jag. webbkameran var ändå en bästa vän i unga dagar. och jag tror att jag arbetade på mössan på mitt huvud, en syslöjdsuppgift =')

Kommentarer
Postat av: anna

aahh så söt du är! :D

2009-02-05 @ 19:35:48
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: karro

hahaha you look like mee..

2009-02-05 @ 20:59:30
Postat av: Bella

haha du är så jävla lik axel :O

2009-02-08 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0