that'swhenI'llcomehome ; -

karro säger:
     jaa faktiskt... du har blivit en dålig bloggare om ärligheten ska fram!!

må så vara. I'm sorry y'all. men nu har jag lust, lite lust. världens, för tillfället, bästa soundtrack är på. jag önskar ni visste. nog för att alla låtar får mig att se bilder från filmen framför mig, men låtarna är i ärlighetens namn sjuukt bra. så där så att man bli glad i hela själen. meow, i övrigt håller jag det mesta för mig själv.

det är 5 timmar kvar tills nibelungs är klart... hur i hela friden gick det till.mer än det vet jag inte, förutom att skolan plötsligt fick en intressant tvist. blir superawesome.


det är fan snyggt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är glada för det lilla du skriver Amdy! Vi behöver väl ingen blogg för att ha koll på ditt liv! Man kan alltid fråga dig bara! <3

2009-01-26 @ 23:01:18
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-26 @ 23:41:13
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahahahahahaha asså bilden >.<

2009-01-27 @ 10:36:30
Postat av: Bella

huh, jag gillar hennes kropp :)



men hon är liiite för skinny. och Rpattz är ju som han vart.

2009-01-27 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0