there'sbloodonthepearls ; -


det kunde ha varit vem som helst.
och jag är obeskrivligt glad att det blev just du.

det var länge sen jag kände sådär, och så grymt länge sen person efter person kände igen mig, blev verkligen glada över att se mig, och hälsade varmt på mig som om jag var en gammal bekant, och inte det där lilla flickbarnet jag en gång var. oh my, min gamla mellanstadie-lärare till och med, jag kände knappt igen henne med det gråa håret! wow...

sen drog vi en 'waynes', jonatan och jag. kanske för att det var så hippt? riktigt soft var det i alla fall =) hela den här dagen har jag varit nöjd över att imorgon är det FREEEDAG. det betyder att; I leave this town, for a beeeetter one. men det blir lite ombyte av miljö bara, för en natt. påminn mig att avsätta en hel helg för umeå någon gång inom den snara framtiden. jag är i depserat behov av qualitytime med kike och carmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0