andI'mscreamingoutmyfrustration ; -

ett år sen. det är ett himla år sen. men man kanske ska se framåt? och inte bakåt? men vet ni; förra sommaren är något jag saknar, ganska ofta. jag vet inte vad det var för charm med den, men just denna dag var verkligen speciell. jag går inte in på detaljer. trästock år 2009 har börjat, och jag sitter här, oduschad, men snart bär det av mot stan för att äta en saftig middag med mina töser karolina och sofia lundmark =)

en sak jag insåg är; det togs knappt några kort förra trästock? det betyder att detta år måste dokumenteras extra noga. alla kommer flyga och fara till sin egen lilla värld när den här sommaren är över, så allt jag ber om är lite minnen på film med mina vänner innan de försvinner för en kort period.

foto; fyrr3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0