andsoitgoesandsoitgoes ; -

det jag nu går och väntar på är eventuellt något slags ord på telefonen från en underbar gällivarebo som jag samtalade med i ca en kvart där efter att stadsfesten lördag officiellt var över, allt tack vare en liten igelkott. thank you. önskar att jag minns exakt hur han såg ut bara. kanske var det mr. right ändå (gällivarepojken, inte igelkotten.) det finns så många bra ord för natten att det svämmar över. människorna jag träffade var underbara, gamla vänner som nya. humöret var på topp, och nu tänker jag typ fira med ett megaskrov på frasses som ELIN ÄNTLITEN SKA GE MIG!

pix from both days!













ja, vår nya vän, han till höger. han grundade visst north kingdom, även desginat den "kända" loggan som Station 8 använder sig av, och mannen bakom tavlorna på waynes. hittade honom just på facebook. han är vän med min pappa. den här stan är allt liten ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0