I'vewaitedtilIsawthesun ; -

jasså, jag kanske hade en blogg? frågan är alltid vem som bryr sig. istället för att prata om dåtid så tar vi nutid/framtid, för det humöret är jag betydligt mer på. jag mår lite illa, av vilken anledning vet jag inte. men snart ska jag till stan, införskaffa ett litet ting, sen repa med några galna musiker och till sist äta hämtmat hos bellaGre. (papi kommer också hem från utlandet, så det blir nog ett litet möte där hos farmor med.) är det bara jag som saknar den offantliga värmen fruktansvärt mycket? jag kan nog inte må riktigt bra angående mig själv när det inte blåser varma vindar.


typ sådär vill jag må.

oops, nu ringde karro och sköt fram tiden för vårat möte. måste springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0