you'rejumpinginmybed ; -

i augusti far vi. det är det jag hoppas i alla fall. tanken är att vi ska spendera några dagar i sthlm. senaste ideén var också att ta en sista minuten-resa till utlandet. jag vet inte. nu är det som om att jag behöver komma bort. de roliga dagarna är över, därför att... jag vet inte. det går inte att få för mycket av det goda? eller så har jag varit för glad de senaste dagarna för mitt eget bästa. det ska alltid bli såhär.

igårkväll for jag och simon till falkan. tanken var egentligen att jag skulle ha dragit ihop världens gäng, och vi skulle tillsammans kasta oss i vattnet allihopa. nu blev vi som sagt (bara) två. men det var awesome ändå. innan det satt jag själv mittemot brinken och läste "en shopaholics bekännelser". jag jämför det bara med filmen, vet inte om det är bra eller dåligt. men det jag främst insåg var att det kändes ungefär som förra sommaren varje gång jag var ensam. det är betyligt mer sällan nu. det kändes så dåligt.

bloggen är inte lika bra för att skriva av mig som jag trodde. därför man kan inte be om något sånt där, som jag skulle vilja göra. man kan inte klaga över just det, som är precis vad jag vill göra.

jag är så tacksam om någon får mig på andra tankar, ni förstår inte. svep iväg mig.

Kommentarer
Postat av: karro

varje dag på jobbet står och jag och drömmer mig bort till stockholm... kommer bli awesooome!

2009-07-01 @ 14:58:38
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0