carveoutyourname ; -


skulle vara awesome. på något sätt känner jag mig instängd fastän allt jag egentligen är, är att vara ute. det kan vara det här behovet av att vara med någon, och om jag är själv så känner jag mig dålig. ikväll är en perfekt kväll för att titta på himlen och samtala. synd att det ska vara dåligt väder bara. mer ska jag inte skriva, för jag har fortfarande ingen lust.

maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.
I'm so sick of watching as the minutes pass as I go nowhere.
and this is my reaction to everything I fear.
cause I've been going crazy, I don't want to waste another minute here.


kom igen, live i sthlm snart plz.

Kommentarer
Postat av: oo

mm den är inte klar än, uppdateras ständigt! ;)

2009-06-30 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0