I'mstraaaaandeeeed ; -

en vecka av stämning, det är vad det har varit, med de sista konserterna, klassträffar och legendariska lärarfesten. det har varit awesome, och lämnar en väldigt glad.

när man talar om att vara glad så satt jag och ogge igår på lunchen och pratade om bloggar och dylikt, och han sa; "när man läser din blogg ibland så verkar du vara råledsen." det kanske är så, eller så använder jag för lite 'glada gubbar'. hursomhaver så är jag inte ledsen, utan riktigt glad. för 1, jag vet vilka människor jag mår bäst kring, och 2, om jag gråter de närmaste dagarna så är de mest troligt av lycka. för vi tar faktiskt studenten, och studentsången övar vi friskt på vid varje tillfälle som ges.

klockan är på tok för sent, och jag ska lägga mig till rätta i sofiahed's misiga soffa tvärs genom rummet. längtar rikligt. (ett shout-out till john också som räddade kvällen.) g'naaaaaaaaaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0