Iwilltrymybest ; -

jag trodde verkligen att idag skulle vara skit. att jag verkligen inte skulle må bra. men, jag mår strålande. alla tårar som kom igår var som en lättnad. dock så är jag lika "tråkig" som jonatan. vill ni veta vad som hände under min kväll så fråga. annars så får ni gissa utifrån de bilder som jag förmodligen ska lägga ut om ett tag. det var en dygn som jag hoppas att jag kommer minnas resten av mitt liv. att världen är fylld av så fantastiska människor gör mig rörd bara när jag tänker på det.

men som sagt, idag. för att ha vaknat mitt på dagen så har jag hunnit göra mycket. kan beteckna mig som något nytt nu; arbetssökande. yes. arbetsförmedlingen is was idag. det kändes bra, tro det eller ej. en mycket bra magnus ringde på vägen till stan, vilket var hur kul som helst. bellabop har "hyrt" mina dreads, och jag väntar spänt på att se resultatet. jag har gjort upp planer med bellagre om att styra något slags mys nästa vecka. anna och jag hittade den perfekta platsen för sorliga kvällar och samtal. dock så blev det ju inget megaskrov.

men imorgon ska jag och lillsofia försöka oss på att cykla till ursviken och checka in joypeak etc. sen kan det bli spännande om var det bär. hoppas att vädret tillåter.

planerna för sommaren är att vara med de bästa människorna jag vet, STHLM, trästock, stadsfesten och en massa nätter utan sömn. vem är med mig?


jag har aldrig varit så nöjd.
foto; pappa

Kommentarer
Postat av: mogetsomfan

jag lovar det blir av med megaskorv så fort som möjligt.. :D

2009-06-13 @ 13:38:48
Postat av: Martin Walldén

Stort grattis till studenten! Tack för vacker sång! En fantastisk sommar önskar jag dig!

2009-06-13 @ 15:05:46
URL: http://wallden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0