ofalwaysbeingsickandtired ; -

jag har varken ätit frukost eller börjat med något som har med balen att göra. men jag hiiiimla glad ändå! craschade just balderettornas skolavslutning av en enda anledning; brodrami skulle sjunga. fattar inte hur han gör det, eller så är han på tok för lik mig? jag trodde att min scennärvaro kom utav träning etc, men jag kanske har det lika naturligt som honom. han har stått framför folk en gång förut, förra skolavslutningen, och han var och är cool-lugn, verkar aldrig nervös när man pratar med honom. men kingking, låt oss starta en syskonduo.


du är himla stilig, bro.

Kommentarer
Postat av: heaton

gör bara vad jag kan

2009-06-10 @ 01:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0