screamingtilyourheartstops ; -

det var verkligen längesen jag gjorde något sånt här, så håll till godo, och lär dig kanske något nytt om mig. eller så kopierar du det bara och gör det själv, eftersom du har nog tråkigt för det (precis som jag hade). herra.

SENASTE:

1. Dryck: cola
2. Telefonsamtalet: bellaGre.
3. SMS: jonatan.
4. Sång du lyssnade på: rooftops med lostprophets
5. Gången du grät: stundentkvällen om jag inte minns fel.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: nej.
7. Har någon varit otrogen mot dig: tror inte det.
8. Varit kär?: ja.
9. Förlorat någon speciell person: ja.
10. Varit deprimerad: smått.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: I'm sorry eva.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. svart.
13. lila.
14. blått.

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: aspelut.
16. Fått ditt hjärta krossat: nej, thanks.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: troligtvis.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: det kan ha hänt.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: faktiskt.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: nej.
21. Kysst en kompis: hah, ja faktiskt. alcohol included.

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : mer än majoriteten tror jag nog.
23. Hur många barn vill du ha: 2.
24. Har du några husdjur: 2 catz.
25. Vill du ändra ditt namn: trivs ganska bra.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: gick luciatåg och miste på kvällen.
27. Vilken tid vaknade du idag: 10.10 kanske.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: satt hemma his mig med sandra och såg SatC.
29. Någonting som du längtar till: stadsfesten, trästock och stockholm.
30. Senaste gången du träffade din pappa: midsommar.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: tagit körkort tidigare.
32. Vad lyssnar du på just nu: jimmy eat world - the middle.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: det är jag riktigt osäker över om jag har.
34. Vad gör dig irriterad just nu: reklamen på spotify...

OM DIG:
(fanns visst inte 35.)
36. Vad är ditt namn: ebba anna amanda boström.
37. Singel/upptagen: come and take me.
38. Stjärntecken: skytt.
39. Kille eller tjej: girly.
40. Grundskola: brännan.
41. Gymnasie: atooorp.
42. Högskola: kanske sen.
43. Hårfärg: brownie
44. Långt eller kort: längre än jag tror.
45. Längd: ca 179-180 cm kanske
46. Vad gillar du gällande dig själv: mer än vad jag tror. har ändå egentligen inget att klaga på.
47. Piercings: ett i vardera öra.
48. Tattoos: nej. kanske en dag. vem vet.
49. Höger eller vänster: höööger.

DIN FÖRSTA:

51. Operation: hoppas det är ett tag dit.
52. Piercing: öronen.
53. Tatueringen: nej.
54. Bästa vän: astrid.
55. Sporten du spelade: tennis.
56. Husdjur: morriz.
57. Vaccination du minns: någon innan vi skulle utomlands för miljoner år sen.
58. Konsert: ingen aning.
59. Förälskelse: antagligen koffe.
60. Alkohol du drack: någon drink sofiahed bjöd på.

JUST NU:

61. Äter du: på min läpp.
62. Dricker du: inget.
63. Är du på väg att: cykla till karolina för att repa.
64. Lyssnar du på: over my head.
65. Väntar du på: att jag ska bli klar med detta.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: jadå.
67. Vill du gifta dig: joda.
68. Karriär i åtanke: joho nuja.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon.
70. Kramar eller pussar: kramar, pussar om det är speciellt.
71. Kortare eller längre: längre nog, iaf i jämnhöjd.
72. Yngre eller äldre: runt samma.
73. Romantisk eller spontan: en härlig mix.
74. Snygg mage eller snygga armar: man är väl inte ytlig heller..
75. Tatueringar eller piercingar: jag är över piercing-tiden, så tatueringar.
76. Känslig eller inte: en som kan förstå.
77. Ragg eller förhållande: förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: mittemellan.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: han kysste mig.
80. Gjort något sjukt spontant: cykelturer hem till någon mitt i natten är väl det mest spontana.
81. Tappat glasögon eller linser: varit nära.
82. Haft sex på första dejten: nej.
83. Krossat någons hjärta: heh, jo.
84. Har någon krossat ditt hjärta: jo..
85. Har du blivit arresterad: nono.
86. Dissat någon: självklart.
87. Gråtit när någon dött: jo.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej.

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: ja, i alla fall för det mesta.
90. Mirakel: de kan ske.
91. Kärlek vid första ögonkastet: nej, men man kan ju hoppas.
92. Himlen: ja.
93. Tomten: nej, men unnar hemskt gärna de små det.
94. Att kyssas på första dejten: det här är inte amerika.
95. Änglar: jag har allt hört historier.

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: fyyy vad länge sen det var nu. men det vara bara en kväll. promise.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: det är något jag verkligen vill tro.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: utan någon i tankarna, vän eller annat.
100. Att posta det här är din 100 sanning: absolut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0