yourlightisultraviolet ; -

vädret blev inte som jag tänkte mig, nej, och om jag fortsätter ett tag till vid datorn kommer humöret att göra som det vill. förstår inte varför jag vill gå ut och gå nu, bara för att ha något att göra. det skulle kännas awesome.

men, bra bra dag i övrigt. två,5 timmar hos tysken, vilket lönade sig, och imorgon ska biljett till stadsfesten - fredag införskaffas. hängde med jonatan massor med, och bevisligen så blev även han mozart's favorit. kattN verkar gilla främmande människor mer än mig... blev impulshyrning av film med vilden på hemmakväll, och sist med inte minst (för det är sandra) så anlände karolina för att hämta upp en glömd cykel och tandborste. under de senaste dagarna har jag i alla fall hållit det med att jag ska vara med de bästa människorna jag vet under sommaren, så jag är nöjd.


jag minns känslan så väl. natten var ung. station var ett minne blott. alla var på lika bra humör som jag var. jag kände mig för en gångs skull som om att jag ägde hela världen. ingenting kändes fel. synd att man bara tar studenten en gång.

ps. studentmössan gör grejen på de senaste bilderna.

Kommentarer
Postat av: jonatan

katten blev ju asrädd för mig då jag råkade sparka honom =(

2009-06-15 @ 01:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0