coulditbeanymoreobvious ; -

ungefär såhär |-----------------------------------------------------------------------------------| less är jag.

jag gillar inte sportlov, det kom jag på för flera år sen. jag ligger bara hemma och ser på barnfilmer från när jag var liten. idag såg jag svärdet i stenen och någon tysk film om en liten mullvad.

nu ska jag duscha och fara till erik. med tanke på att jag ska ta control med mig så kan jag gissa vad det blir ikväll, för jag, han och bella.

åh, jag är sådär spyless när det gäller allt med mig själv. borde skaffa bättre av allting. håret kan vi snart checka av för det ska lillan ta itu med när hon kommer hem tänkte jag.sen måste jag fara till umeå för att försöka hitta en ny livsgnista. egentligen kommer den nog tillbaka av sig själv så fort den här jävla snön har smält bort, men jag vill försöka i alla fall.


geme ba sommar, ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0