I'mgonnaDANCEwithsomebody ; -


tja, spårar med photoshop sådär tråkigt som bara jag kan. och just nu undrar jag också över varför det inte går att logga in på gmailen...

produktiv dag men jag kunde ha gjort mer. efter att ha haft en tio-minuters lektion med eva så rusade vi till studion för att repa sönder ***** **** ********, och för att se fara till nordanå och kolla in några kick_ass slagverksmusiker. jag har även nu blivit medlem i arbetsförmedlingen och mailar en dewd om jobb som kan ge cash. IMORGON ska jag skicka in ansökan till framnäs. lovar mig själv det.

men alltså, om man hittade ett jobb som man fick ha även under nästa år, skulle inte det vara super? jag menar, om alla andra planer om att studera brister. jobba, tjäna och resa, det skulle äga.

mamma har bakat kladdkaka, jag har ett osett mentalist-avsnitt på hårddisken och från klockan 20 ska jag och mamma lewla vid TV:n. kanske skulle ta och läsa lite om ekonomi också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0