withthetouchofyourwords ; -

konstig kväll, konstig kväll, bara för att det hände så mycket. ena stunden var jag på dreamhack, sen max, sen canalen, sen påväg till någon lägenhet vid kaplan, sen plötsligt frasses och till sist norrhammar. men jag tror att den där natt-promenaden måste bli av igen y'know, och du vet vem du är.

jag tror att jag ska till carro idag? men hon svarar inte i mobilen, och ikväll ska jag till lillan och ta hand om hårproblemet. det kanske är ett steg närmare ett uns av självförtroende. sägs att sånt är bra att ha nuförtiden. jag hatar världen. jag hatar att vi existerar. jag hatar att jag inte kan mer. peace out.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in vad vi bjuder på!



Borås största, snyggaste och bästa blogg har något för alla :)



www.arntyochmirry.se

2009-03-09 @ 14:48:13
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0