don'teverworry ; -

när jag är arg så är jag rädd för att skriva för mycket och för dumt, därför vill jag egentligen inte skriva något alls. men jag vill, egentligen. jag har det värsta möjliga handikappet för tillfället. och jag har lust att göra så mycket saker, men så fort jag har kommit halvvägs så lägger jag ner. t.ex; tänkte lägga in bilder från italien på bilddagboken, men min näsa gör ont, så jag gav upp efter 5 minuter. och så tänkte jag ju skriva det här, men det har tagit 40 minuter kanske. se, nu tog jag en paus på 20 min igen. och nu 10 minuter. jag borde nog göra ett stopp för att det inte ska spåra totalt. det här är det ni får av mig. ska fortsätta må dåligt nu.

jag är invisible. hojjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0