gesangderjuenglige ; -

jag får vara arg idag.

jag får känna för att gråta idag.

jag får vara så otroligt besviken på mig själv.

vet du varför? för att jag misslyckades. jag gick in och trodde att jag gjorde så bra ifrån mig som jag kunde, och jag var visst så jävla dålig. alla säger att det är okej att vara besviken, men att det ju självklart kommer att lösa sig. prova att få avslag och säg sen hur det känns. jag kan inte ens fokusera på de här sjuka moderna låtarna som vi borde kunna till imorgon. mitt humör kommer gå upp och ner kommande dagar. ber om ursäkt i förväg till er som måste stå ut med mig. y know who y are. 


bild tagen från marcuuus bligg.
men vet du, kan jag inte ha det så chill nästa år så ska jag ha världens bästa sommar med världens bästa människor istället.

Kommentarer
Postat av: Hiphop

Jag vet hur det är att få avslag! Tro mig!

Det kommer att lösa sig, även om det inte känns så nu. Anledningen till att alla säger att det är okej att vara besviken och arg osv är för att det faktiskt är så! Man måste typ vara det? Jagmenar, man msåte vara det för att få ur sig saker? Det är ju inte en grej som lämnar en oberör direkt. Du är bäst, kom ihåg det! :)

2009-05-19 @ 00:28:49
URL: http://deadtree.blogg.se/
Postat av: karro

väärldens bästa sommar it is!

2009-05-19 @ 17:22:20
URL: http://lately.reallife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0