girlwiththeflaxenhair ; -

jag borde öva inför det s.k termins, men det ska jag göra snart, innan the mentalist. nu ska jag göra onödigheter som jag hittade på karolinas blogg och lyssna på debussy, harehoj;

10 favoriter:
Färg:
vi drar till med en lila där. bara för att jag är lila in i själen.
Mat: oh, mamis kyckling och klyftpotatis.
Band: he he green day.
Film: control nog.
Bok: jamen breaking dawn.
Sport: vill inte säga någon, men kanske tennis.
Årstid: vår påväg in till sommar.
Veckodag: fredag. det blir som en slags frihet.
Glassmak: choklad från italien.
Tid på dygnet: runt två på natten sådär. finns alltid tid för spontanitet då.

9 för tillfället:
Humör:
ganska inte på humör alls.
Smak:
finns ingen.
Bakgrund: en oldie på bj armstrong, då han var bara barnet.
Nagellack: länge sen det fanns på dessa naglar må jag säga.
Tid: 18.19
Omgivning: en tonåring till lillebror mittemot. vad mer kan man säga.
Irritationsobjekt: den här himla datorn.

8 första:
Bästa vän:
hmm..... astrid arvidsson tror jag.
Screen name: mandiz_cool_90 såklart. på lunarstorm.
Husdjur: morriizzz.
Piercing: öronen i femman.
Förälskelse: christoffer, för lääänge sen.
Musik: säkert något i stil med foo fighters.
Bil: det blir ju inget av.
Puss: säkert christoffer.

7 senaste:
Cigarett:
för att vara helt ärlig; nyårsafton 08/09. ett bloss, och gör det aldrig igen. tack simon.
Mat: mackaroner och köttfärsås.
Dryck: pärondricka.
Biltur: hemskjutsad av karro från innervik i lördags.
Kyss: någon person på nyårs. kan iiiinte komma ihåg vem.
Spelad låt: deux arabesques - no. 1 - claude debussy.
TV-program:  top model 7.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
christoffer?
Brutit mot lagen: vem har inte lixom.
Blivit arresterad: nej, absolit inte.
Badat naken: nu är verkligen frågan, vem har inte gjort det?
Varit med på TV: spårat på lokalnyheterna eller nåt.
Kysst någon du inte känner: faktiskt inte.

5 nej tack:
Kläder:
typ leggings med redan gjorda hål i... fattar inte trenden.
Mat: något äckligt.
Musik: "den här låten handlar om hat; ENTVÅTREFYR..." y'know the drill.
Dryck: sprit.
Personlighetsdrag: konstiga människor.

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
sjöng en massa körarr, fikade med sandra på waynes, lyssnade på green day och grät i trapphuset.
Du kan höra just nu: debussy i hörlurarna, mina egna fingrar på tangentbordet, när jag själv hostar och lite av det min bror lyssnar på ur hans hörlurar.
Du inte kan leva utan: bra väder, en cykel, människor och mamma.
Du gör när du har tråkigt: spelar patiens på iPoden, kolla onödiga saker på internet, se på när mozart fular sig och läser något kewl.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
först och främst mami, sen några till.
Du tycker om: för många för att nämnas =)
Du inte gillar: för många för att nämnas....

2 val:
Kaffe eller te:
te känns som ett bra val.
Vår eller höst: vår forever.

1 önskan:
att jag ska kunna komma på vad jag ska göra med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0