hewantstolivenomatterforhowlong ; -

detta är en kväll då jag vill beskriva vad jag har gjort. någorlunda i alla fall. efter mycket om och men kom bästaste bella sig hem till mig vid nio-tiden, och vi påbörjade "det våras för sheriffen" och därefter "three amigos". jag tror också att hon gillar mozart. jag gillar honom med.

vid halv ett var vi ingångna till stadens busstorg och där bytte jag partner in crime. från bella, som skulle till sin bf's lägenhet och checka om han kommit sig hem, till sandra, som var grymt taggad en känd nattpromenad. det var råheerligt. sommaren kommer bara närmare och närmare, och det känns in i själen.

          
seriös 1 och gjord-för-tandkrämsreklam 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0