IamoldbutI'mhappy ; -

vem är du?

igår vid 20-tiden, då jag och caroline cruisade nerför älven i den lilla båten så hörde hon ett rop från något håll. hon sa "öj, det låter som om att någon ropar 'amanda!'" (man kan väl aldrig återge exakt vad folk säger, men närainpå.) så vi lyssnade mer noggrant. så kom det igen. "amanda!" där uppe på viktoriabron (VARFÖR VET JAG INTE VAR NÅGOT ÄR ELLER HETER!?) cyklar en brud, en sån där brud med knopp på skallen. ser ganska kulturell ut, men jag känner absolut inte igen henne. när hon ser att vi tittar mot henne så vinkar hon glatt. jag vinkade tillbaka. men VEM VAR HON? hon såg inte ut som någon jag kände, och jag försökte verkligen gå igenom alla som jag kände. så, om du nu läser det här, mystery-girl, ge dig själv till känna. jag är nyyyfiken!

såja, nu taggar vi på ig på naturkunskap-provet. hoj!

Kommentarer
Postat av: caare

OBS !! det var viktoriabron !!

2009-06-01 @ 00:39:05
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: jst

wasn't me!

2009-06-05 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0