I'malreadycursed ; -

jag har bestämt mig för att jag mår bra. det bestämde jag idag när jag skulle "jobba". tysken har en perfekt uteplats, det blir aldrig någonsin skugga, på grund av att den som står i ett litet hörn. det fanns ingen disk, så jag satt där, somnade nästan, och njööööt, jag bara njööööt. om alla dagar skulle vara sådär skulle jag aldrig någonsin ha ångest igen.


efterlängtat espri-rep imorgon, jag ska få ett rosa USB-minne av per (chansen är typ 1 på 419837523 att du är en trogen läsare av min blogg, men om du nu skulle vara det så vill jag påminna dig om att faktiskt ta med USB-minnet imorgon), ett nuttekotte-prov och en terminsuppsjungning. sen är det plötsligt något slags lov igen. funderar på umeå stad faktiskt. ingen vet vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mnåå plumman! :*

Lovelie picture, lovelie day, so sweet Amanda!

Va glad jag blir! Se yea imorgon! = )

2009-05-17 @ 23:51:12
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0