singusasongforme ; -


bra, awesome skit.

just nu vill jag ha någonting att göra, för att se varmluften bara ligga och pysa där ute, utan att jag gör någonting åt det, är nästan lite för frustrerande. jag önskar nästan att jag hade tid att sätta mig på en buss och spendera helgen i umeå, men no time this weekend.

men ne, jag gillar inte känslan av att inte ha någon att ringa. men peace, hey, jag är typ van den. blir att breaka sig in på canalen och vänta på att svettiga ungdomar ska komma tillbaka från boda borg. kanske är en bra kväll för ensamhet. dunno. just kill me.

Kommentarer
Postat av: carrr

neeUuu, du skulle ha ringt mig, jag var töp i samma sits jue !

2009-05-16 @ 11:16:44
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0