whenIwenttobraziiil ; -

det kan spåra totalt imorgon. upprop klockan 9 på framnäs. sen har jag ingenting, förutom att stenplugga text och sådant, förrän 13.00 då vi ska göra teoriprov i aulan. och vet ni, jag är så otroligt usel på teori/gehör. it will suck.

14.45 har jag s.k "instrumentprov". det är väl då de ska se om jag är så awesome som jag tror. DET kan spåra grymt mycket med. speciellt eftersom att man ska göra ett a vista-prov OCH improvisationsprov med. a vista är jag ganska sjukt usel på med. det som skrämmer mig mest är dock; det är jag vs 19 andra rastlösa ungdomar som slåss om platserna inom jazz. it will suck.

ååhhh, jag kommer må dåligt imorgon....


thanks för människor (+ en mask) åde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0