whenyfeelsotiresbutycan'tsleep ; -

2 timmar tidigare hade jag skrivit ett himla argt inlägg om hur jag verkligen avskyr att måsta vara hemma från espri. det tycker jag väl fortfarande. första gången vi alla träffas efter italy, och jag måste ligga hemma och försöka att inte må illa pga energibrist. menvisst, det känns bättre, och jag kan faktiskt prata, även om det är i ett konstigt läge. jag tror ändå på skolan imorgon. förutom det här med svenskan. det här kan spåra...

en annan anledning till att jag verkligen vill bli frisk är för att träffa jonatan på torsdag. glass i solen ska bli av (fastän det ska vara molnigt enligt yr.no, bara torsdag, av alla dagar!).

om ändå italienska morgnar och sandstränder var lite mer tillgängliga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0