asecondtosetthingsstraight ; -

hej, ni kan kalla mig uppstyrarN igen, på emmas initiativ. ikväll kommer ett x ental fina flickor förbi för att testa, mingla och prova smink i otaliga mängder. nej men serri, det blir inte en vanlig datakväll efter att jag har slutat jobba i alla fall. men åh, jag är rastlös. jag vill inte sitta hemma i skellefteå och se livet flyta förbi medan jag jobbar på subway. jag har en plan nu, och jag ber till Gud för att den ska bli av till slut. vill ni veta vad det är? i sinom tid, i sinom tid. men det har ingenting med skellefteå att göra!


why does one and one make two?

 

foto; herr bertrand

Kommentarer
Postat av: jST

jag vill veta jag vill veta!

2009-11-20 @ 02:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0