fötternaharfåttnog ; -

det var en sommar för många år sen. jag, mami och askel tog en tripp till kreta som vi sent skulle glömma. där träffade jag en liten skitunge från samma stad, eller, hon bodde en bit utanför, i myckle. henne älskar jag att träffa än idag. det känns så awesome att vi har känt varandra så länge ändå, i snart 9 år. hon heter emma, och är den enda av mina vänner som kallar mig för mandy. problemet är att emma är rädd för kameror, och det har resulterat i att jag inte har några bilder alls som jag vågar lägga ut, för att jag skulle få en kommentar som säger "TA BOOOOORT!" men ja, min emma i ett nötskal.

därför lägger jag ut en bild från hotellet vi bodde på istället! efter lite sökning på google så hittade jag det till slut, tropicana hette det, och där jobbade det två bartenders, en michel och en george (som även liknade george clooney väldigt mycket.) minnen sköljer över mig nu! och jag vet att klockan är halv 7! ska gå och lägga mig snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0