hecan'treadmypokerface ; -

 

oredigerat. missade ansiktet på första. funkar ju ändå? vanlig. dagens outfit får carro ta cred för. en av hennes gåvor är att när hon inte hittar kläder åt sig själv så hittar hon åt andra. denna gång var det 20 kronor på kupan. värd skjorta. vad jag gör nu? namen lyssnar på foxboro hottubs och försöker spela med. ja, jag ska ge mig på den där egna spellistan så fort som möjligt, och när jag har lust.

åh, pratar med jonatan och kina-resan is looking gooooood! åh, ser ut att bli one night in beijing, och ett besök till kinesiska muren. åh, det är sånt som får en att verkligen veta att man lever.

ikväll blir jag bjuden på tacos av svenska kyrkan. tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0