Iknowweain'tgotmuchtosay ; -

jag spenderar dagarna och timmarna jag inte jobbar med att drömma och mixtra ihop en spellista på spotify med låtar som jag anser att folk ska lyssna på för att förstå mig. det är alltså den enda och aktuella spellistan som jag kommer ge mig i kast med. om den är någe bra? jag vette tusan. håller i alla fall på as we speak, och kanske är den klar när jag har fått ur orden här.

"YOU FUCKING AMERICAN IDIOT!"
"that's mister american idiot to you."

!paper lanterns!
om pinhead gunpowder hade funnits på spotify hade denna playlist varit komplett,
för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi gillar spotifyspellistor, speciellt dina! :D

(om den bara kunde ladda klart någon gång..)

2009-11-18 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0