I'mjustkillingtimenow ; -


bloggtorka, hört talats om det? skulle helst av allt vilja skriva något som väcker tankar, men det gör min vän sofiahed så fint. vad ska man skriva om? det händer inget speciellt. förutom att jag är mer taggad än någonsin på kina. ja mina damer och herrar, jag har tänkt fara till kina. det blir ingen längre vistelse, kanske två veckor - 10 dagar, för att se hur våran käre kines jonatan har det, och för att få lite mer livserfarenhet, resa själv och så. det känns skrämmande, men mest kul.

klockan är bara barnet. natter har ännu mer att erbjuda. ska jag försöka mig på en egen spellista på spotify? vilka skulle vilja ha den?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill ha den!

2009-11-11 @ 09:14:27
URL: http://totusnoctem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0