itisn'thardtodo ; -

åh, dagen-efter-håret. världens bästa grej. på något sätt så har som vaxet och hårsprayen fått bearbeta under natten så att man vaknar upp med en perfekt kalufs till morgonfrilla som kan hålla i sig hela dagen. så nöjd är jag över gårkvällen också.

låt mig förklara att jag har jobbat natt två helger i rad nu. kanske inte något man tycker är kanonkulers. speciellt inte när man mår skit under i stort sett hela helgen, ont överallt och dylikt. men igår hade det mesta lagt sig, och det var med nöje som jag och mina medarbetare satt inne på subway och påbörjade en otroligt trevlig kväll. 4 pizzor från dallas, och roliga samtal blev det innan vi begav oss mot the place to be at. inne på o'learys var det några man kände, några man inte kände, och ett underbart coverband.

jag är medskyldig till att ha använt carro's kamera vilt under kvällen, så så fort jag får tag på dem, så hamnar några här, så vänta bara! espri om någon timme. hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0