Iwantagirlwithlipslikemorphine ; -

 

den här bilden är rolig på ett specifikt sätt, som jag kom att tänka på efter att ha tittat på den en stund. varför är det tre olika dansgrupper? den första, bestående av mig själv, sofia hed och våran alldeles egna the_wolf har just intagit slutposen efter att ha framfört en ganska löjlig dans, säkert broadway eller nåt. caroline och simon, till vänster är mitt uppe i en stämningsfylld modern dans, där han är påväg att lämna henne, medan hon febrilt försöker få honom att stanna. den sista och kanske lite otippade ser vi på byggnadställningen. olov och johanna drar en ascool hiphop-rutin. bara jag som tänkte på det? happ.

Kommentarer
Postat av: carolinee

HAHAHAAH!!

2009-11-25 @ 17:01:28
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: soffan

håller med! ändå smyg-dansare... istället för musikare alltså!

2009-11-25 @ 18:52:35
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0