likealikealikeariot ; -

i helgen har jag lust att gå ut.
i helgen har jag lust att ha roligt.
i helgen har jag lust att göra mig fin.
i helgen har jag lust att vara med vänner.
i helgen har jag lust att drömma om framtiden.
i helgen har jag lust att bli berusad på det bästa sättet.
i helgen har jag lust att berätta för de jag älskar att jag älskar dem.
i helgen har jag lust att använda kameran på något sätt, fastän det nog inte blir.
i helgen har jag lust att göra allt som jag inte har kunnat göra de senaste veckorna av dåliga skäl.

ser ni att det blir ett mönster? det var verkligen inte tänkt i början, men det är någonting i mitt huvud som banne mig ska jävlas och gör sånt där ändå. men ja, jobbar inte så mycket i helgen för en gångs skull. inte obekväma tider i alla fall. så jag TÄNKER spendera helgen med folk, vare sig de vill det eller inte. söndagkväll är inbokad med klas. check. lördag kommer det också hända något. check. fredag någon? planer? ring mig.

Kommentarer
Postat av: carolinee

om du vågar se Paranormal Activity så är det det som händer på fredag;) med ett feeeett stort gäng!

2009-11-11 @ 04:21:39
URL: http://carielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0