whenyou'reinNewYork ; -

det är faktiskt sjukt hur nattjobb kan fucka upp allting. till exempel så kom jag hem halv fem imorse, kunde inte sova förrän sju, och vaknade klockan två. nu har jag äntligen börjat tänka på att tvätta håret i alla fall. MTV EMA går i repris och jag tog tillfället i akt att fundera mer över green day's öppningsnummer. vette tusan alltså, från know your enemy till minority, det var för mycket. istället för två bra låtar så spelade de två dåliga låtar efter varandra, och allt kändes egentligen ganska drygt. nej, jag behöver inte tycka att allt de gör är bra. tur att deras tacktal var befriande i alla fall. galan behövde några dryga skitstövlar till rockstjärnor.

vet ni vad, 19-04 inatt igen.


Kommentarer
Postat av: ELIN

jag håller med dig om EMA!!

2009-11-08 @ 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0